Starppaaudžu mācīšanās kopienas vides ilgtspējībai
Starppaaudžu mācīšanās kopienas vides ilgtspējībai (ILCES)
(Intergenerational Learning Communities towards Environmental Sustainability)
Partneri:
- Vadošais partneris – Latvijas Biozinātņu un tehnoloģiju universitāte
- CESIE izglītības un pētniecības institūts (Itālija)
- Čamas reģionālais Pieaugušo izglītības centrs (Vācija)
- Diopter atvērtā skola (Horvātija)
- Redial partnerība (Īrija)
Ieviešanas laiks: 2022. gada 18. februāris līdz 2024. gada 18. augusts (30 mēneši)
Kopējais budžets: € 203 718
Finansētājs: ES Erasmus+ programma
Projekta mērķis: stiprināt starppaaudžu mācīšanos kopienās, lai veicinātu izpratni un uzvedības maiņu vides ilgtspējībai, izmantojot 6 ilgtspējības principus.
Galvenās aktivitātes:
- Izpratnes par vidi paaugstināšana, izmantojot aktīvu, kritisku pieeju, iesaistot dažādu vecuma grupu cilvēkus;
- Iesaistīto mērķa grupu digitālo kompetenču paaugstināšana;
- Vietējo kopienu starppaaudžu mācību nodrošinātāju atbalstīšana ar instrumentiem un resursiem vides ilgtspējības jomā;
- Pamatprincipu, struktūru un pieeju identificēšana vietējo kopienu iesaistīšanai starppaaudžu mācībās.
- Partneru kapacitātes stiprināšana, piedaloties mācību vizītēs.
- Projekta publicitāte.
- Projekta vadība.
Plānotie rezultāti:
- Impulsu rokasgrāmata starppaaudžu mācībām, kas sastāv no 6 mācību nodaļām atbilstoši 6 ilgtspējības principiem - pārdomāšana, atteikšanās, samazināšana, atkārtotu izmantošana, labošana, pārstrāde.
- Ieteikumi un vadlīnijas kopienu mācību centriem, kas ietvers piemērus mācību aktivitātēm par vides izpratni, pieaugušo izglītības tīkliem un partnerībām, kas veicina ilgtspējību, kā arī ieteikumus par kopienu mācību centru izveidi.
- E-mācību platforma, kas nodrošinās pieaugušo izglītības nodarbību vadītājus un mācību dalībniekus ar informāciju, rīkiem un resursiem, lai atbalstītu izglītības aktivitātes par vides ilgtspējību tiešsaistē.
Projekta numurs: 2021-1-LV01-KA220-000026286-P2.
Projekta ziņu lapas:
Projekta vadītāja: Signe Neimane, e-pasts signe.neimane@llu.lv
Šis projekts ir finansēts ar Eiropas Komisijas atbalstu. Eiropas Komisijas atbalsts šīs publikācijas sagatavošanai nav uzskatāms par satura apstiprinājumu, kas atspoguļo tikai autoru viedokļus, un Komisija nevar būt atbildīga par tajā ietvertās informācijas jebkādu izmantošanu.